Durszlak.pl
Kategorie: Wszystkie | INNE | KUCHNIA - DIETA | KUCHNIA - INNE | THINSPIRATION
RSS
sobota, 24 marca 2012

Zanim się obejrzałam mój blog miał już 3 000 odwiedzin :) Bardzo dziękuję Wam za liczne odwiedziny, jest mi niezmiernie miło, że ktoś wchodzi, przegląda zdjęcia czy nawet czyta wpisy.Mam nadzieję, że chociaż część z Was zostanie ze mną na dłużej :)

 

A teraz kilka fotorelacji z ostatnich dni:

- the best tea ever, czyli Saga o smaku dzikiej róży z pigwą i truskawką

uwielbiam jej smak!

 

- rzeżucha - jak jedna się kończy, sadzę kolejną

 

- truskawkowy shake: 300ml mleka 0,5% i ok. 100g mrożonych truskawek

Było pyszne! :)) Shake'a zrobiłam za pomocą mojego nowego blendera - Kenwood Smoothie 2GO. GENIALNE urządzenie! A jaka niska cena! Polecam wszystkim!

 

- wygląda jak obiad a było śniadaniem:

ok. 130g marchewek (pokrojonych w plasterki), 3 łyżki otrębów żytnich, 100ml mleka 0% (miałam takie w domu, ponieważ ostatnio w pobliskim sklepie była na nie promocja, a moje akurat się skończyło), 1 jajko, trochę soli i pieprzu - włożyłam do blendera i zmiksowałam. Dodałam 2 łyżki groszku i 2 małe plasterki szybki drobiowej (pokrojonej w kosteczkę) i koperek. Teflonową patelnię posmarowałam (za pomocą ręcznika kuchennego) odrobiną oliwy i mocno rozgrzałam (jak do naleśników). Używając chochli na patelnię wylewałam mieszankę tworząc placki. Dalej wszystko robiłam tak, jak przy normalnych plackach ;) Pokrojonego pomidora i kiszonego ogórka położyłam na leżącej na talerzu sałacie, obok tego marchewkowe placki. Wyszło całkiem dobre :)

Całość miała ok. 205kcal.

Uwagi: placki nieco się przypaliły, ponieważ ciężko się je przekłada - lepiej jest dodać więcej otrębów :) + nie mam talentu do placków/omletów i innych takich - zawsze przypalę :P

- wczorajszy shake (uwielbiam używać tego blendera :D). Z 1 małego banana, ok. 70g truskawek i 250ml mleka 0% zrobiłam 2 porcje :) Do każdej dosypałam po łyżce nerkowców.

 

Zapraszam jutro na...

 

 

piątek, 16 marca 2012

Uwielbiam słodki smak. Dlatego bardzo ratują mnie przeróżne owsianki, które przygotowuję na śniadania.

Dzisiejsza była przepyszna

 

Skład: 100ml mleka 0,5%, 1 łyżka budyniu (proszku) bananowego, 1 małe kiwi, pół łyżki słonecznika, pół jabłka, 100g serka wiejskiego (mniej niż 100, ponieważ nie jadam tej "śmietany" z serków, jednakże nie wiem ile gram odjąć, więc liczę całe 100)

Łącznie: 257kcal, 15g białka, niecałe 29.9g węglowodanów, 8.4g tłuszczu

 

 

na II śniadanie miałam przygotowaną wczoraj galaretkę o smaku kiwi z dużą mandarynką :)

 

Łącznie: ok. 188kcal, 7.96g białka, 36.96g węglowodanów, 0.31g tłuszczu

Poza tym posadziłam bazylię, pietruszkę i rzeżuchę :)

wtorek, 13 marca 2012

Z dużym opóźnieniem wstawiam II śniadanie:

 

Skład: 150g ogórka, 1 chrupkie Sonko (błonnikowe), 2 wafle ryżowe Kupiec slim z kukurydzą, ok. 150g pomidora, ok. 30g szynki z kurczaka z majerankiem, odrobina Delmy, koperek, przyprawa do pomidorów (pyszna!) firmy Natur.

+ pół jabłka 

Łącznie około:  151kcal, 8.8g białka, 27.8g węglowodanów, 2.1g tłuszczu

 

 

 

Obiad: 120g groszku, 30g szynki z kurczaka, 250g kapusty kiszonej, 30g ciecierzycy, 100g rzodkiewki, przyprawy.

Podwieczorek: 200g kapusty pekińskiej, 1 wafel ryżowy Kupiec slim z kukurydzą, 10g serka śmietankowego naturalnego Twój Smak, 50g ogórka.

Kolacja (będzie): 3 wafle ryżowe (te co wcześniej), odrobina Delmy, ok. 70g pomidora, 10g serka śmietankowego naturalnego, 10g szynki z kurczaka, 4 liście sałaty lodowej, 3 łyżki jogurtu naturalnego, 125g twarogu 0%.

Łącznie wyjdzie: ok. 1069kcal, 74.6g białka, 122g węglowodanów i  niecałe 24g tłuszczu. 980g warzyw.

 

Martwię się. Głowa mi pęka. Nie chce mi się jeść.

Dawno nic nie wstawiałam - brakuje mi czasu, ale to nie znaczy, że na dobre opuszczam bloga. Nie nie nie :) 

Kocham kiwi. Kocham słońce, a kiwi ma w sobie coś ze słońca : )

  Dzisiejsze śniadanie:

 

Skład: 1 małe kiwi, 1 łyżka migdałów kalifornijskich, pół jabłka, 4 łyżki otrębów pszennych, 1 łyżka płatków jęczmiennych, 1 łyżeczka kakao Wedel (obniżona zawartość tłuszczu), parę tabletek słodzika

Do miseczki wsypałam otręby, płatki, słodzik, kakao i zalałam wodą. Utarłam obraną ze skóki połowę jabłka. Kiedy otręby i płatki "wciągnęły" większość wody,  dołożyłam do tego jabłko. Kiwi obrałam ze skórki (+ odcięłam niepotrzebne resztki) i pokroiłam je w cienkie plasterki, po czym ułożyłam w miseczce. Na środek migdały i gotowe :)

Łącznie około: 248.5kcal, 8.3g białka, 27g węglowodanów i 9.7g tłuszczu.