Durszlak.pl
Blog > Komentarze do wpisu

Jadłospisy

 

5.02:
I śniadanie: 5g kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, 20g płatków owsianych Kupiec (błyskawiczne), 100ml mleka 0,5%, 10g słonecznika, 4g otrębów orkiszowych
II śniadanie: 200ml kefiru0%, 100g truskawek, 90g banana
Obiad: 170g piersi z kurczaka, 150g sałaty lodowej, 120g rzodkiewek, 120g kukurydzy, 100g ogórka, koperek, 250g kapusty pekińskiej
Podwieczorek: 150g marchewek, 200g kapusty pekińskiej
Kolacja: 2 chrupkie Sonko błonnikowe, 20g Ostrowi jogurtowej, 100g sałaty lodowej, 90g pomidora, 100g ogórka 90g twarogu
Łącznie: 1058kcal, 92g białka, 121g węgli, 20.5 tłuszczu. W tym 1,18kg warzyw!

6.02:
I śniadanie: 30g płatków owsianych, 16g otrębów orkiszowych (4 łyżki), 3g cynamonu, 150ml mleka 0,5%, 5g maku
II śniadanie: 150g truskawek, 200ml kefiru 0%, 200g kapusty pekińskiej
Obiad: 35g makaronu pełnoziarnistego Lubella, 110g jajka, 14g (4 łyżki) otrębów orkiszowych, 140g kukurydzy, 100g rzodkiewki, 100g ogórka, koperek
Podwieczorek: 300g marchewki
Kolacja: 150g sałaty, 2 chrupkie Sonko błonnikowe, 20g Ostrowi jogurtowej, 100g ogórka, 100g pomidora
Łącznie: 1058.5kcal, 61.5g białka, 138g węglowodanów, 26.5g tłuszczu. W tym 1,14kg warzyw!

Kalorycznie mało - nie mam ochoty na jedzenie, poza tym nadal nie zeszła mi ta nadwyżka, która pojawiła się "z powietrza" i mam zamiar w najbliższych dniach trochę przyciąć kalorie (do 1050-1100). Spóźniający się już tydzień okres na pewno nie pomaga mi w zgubieniu tego.

 

A jak Wam idzie? :) Dało radę bez grzeszków? :)

niedziela, 05 lutego 2012, smacznienadiecie

Polecane wpisy